Usein kysytyt kysymykset | Swegmark Of Sweden
  • Ilmainen toimitus yli 69,90 € tilauksiin
  • Toimitusaika: 3-5 päivää
  • Palautusoikeus 14 päivä

Usein kysytyt kysymykset

 

Miten voin muuttaa tilaustani?

Jos haluat tehdä muutoksen tilaukseesi, ota meihin yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen support@swegmark.se tai soita numeroon +46(0)33-236130, niin autamme sinua parhaamme mukaan. Käsittelemme tilaukset useimmiten heti ja keräämme tuotteet heti.


Vaihdot

Jos haluat vaihtaa tuotteet, tuote on palautettava ja tehtävä uusi tilaus. Vaihtoa koskevat samat ehdot kuin palautusta ja peruuttamisoikeutta. 
Vaihtoa koskevat samat ehdot kuin palautusta ja peruuttamisoikeutta.


Palautus, reklamaatio ja peruuttamisoikeus

1. Täytä lähetyksen mukana toimitettu palautuslomake. Ilmoita palautuksen syy rastittamalla palautuslomakkeeseen parhaiten sopiva vaihtoehto.

2. Kaikki palautettavat tuotteet on pakattava hyvin pussiin tai pakkaukseen. Käytä mieluusti alkuperäistä pakkausta

3. Liitä rahtikirja (etukäteen maksettu asiakaspalautus) pakkaukseen. Tämä sisältyy toimitukseen. Rahtikirja sisältää kaikki tiedot, joita tarvitaan, jotta palautus tulisi oikeaan osoitteeseen. Palautusrahti on maksettu etukäteen. Tämä veloitetaan sinulta, kun ostosi on oikaistu. Voit tietenkin myös maksaa postimaksun itse. Kirjoita pakettiin seuraava palautusosoite: Underwear Sweden AB, Att: Retur Web, Box 281, 501 13 Borås

4. Jos käytät etukäteen maksettua rahtikirjaa, sinun on jätettävä palautuspaketti PostNord-toimipisteeseen. Jos päätät maksaa postimaksun heti itse, voit jättää paketin valinnaiseen toimipisteeseen

5. Kun olemme vastaanottaneet palautuksen ja hyväksyneet sen, teemme ilmoituksen Klarnalle, joka on maksukumppanimme ja hoitaa takaisinmaksun/oikaisun. Katso lisätietoja otsikon ”Takaisinmaksu” alta. Palautuksen saapuminen käsiteltäväksi kestää noin 5-10 päivää. Rahasi palautetaan, kun olemme vastaanottaneet tuotteen ja tarkistaneet, että se on hyväksyttävässä kunnossa.

HUOM! Jos haluat vaihtaa kokoa tai väriä, sinun täytyy tehdä uusi tilaus

Tuotteen voi palauttaa sen kunnosta riippumatta, mutta sen arvo saattaa laskea seuraavissa tapauksissa:

- Jos tuote on vahingoittunut.
- Jos tuotetta on käytetty eikä se ole puhdas, siinä on meikkiä, hiuksia, hajuvettä tai muita hajuja.
- Jos tuotteesta puuttuu etikettejä, merkkejä tai muita tuotelappuja.
- Jos tuotteen pakkaus on vahingoittunut.
- Jos kaikkia pakkauksia ja tarvikkeita ei palauteta tuotteen kanssa.
- Jos jokin osa puuttuu (rintaliiviolkainen tms.).
- Rikkoutuneita paketteja, joissa on body, housuliivit tai alushousut, ei voida palauttaa niiden hygieenisen luonteen vuoksi (100 % vähennys).

Kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet tuotteet, Klarnalle lähetetään hyväksyntäilmoitus maksun palauttamiseksi.

Löydät tästä lisää tietoa kohdasta Ostoehdot.

Jos olemme lähettäneet väärän tuotteen, olemme tietysti vastuussa kaikista palautukseen liittyvistä kustannuksista.


Toimitukset

Normaali toimitusaika on 3-5 työpäivää tilauksen tekemisestä. Jos tilauksesi viivästyy, otamme sinuun yhteyttä ja ehdotamme uutta toimituspäivää. Tässä tapauksessa sinulla on oikeus peruuttaa tilauksesi. Verkkokaupassamme esitetyt hinnanalennukset tai hinnankorotukset eivät vaikuta tilauksiin, jotka on jo lähetetty varastoltamme.


Mikä koko minun pitäisi valita?

Voit käyttää rintaliiviopastamme apuna, jotta osaat valita sopivan koon – klikkaa tästä.


Alennuskoodi

Alennuskoodi ja lahjakortti lisätään kassalla.


Pienin toimitettava tilaus

Pienin toimitetta tilaus on 10 euroa.